| ɣια σένα, στον σταϑμό * |

It came to me that every time I lose a dog, they take a
piece of my heart with them and every new dog who
comes into my life gifts me with a piece of their heart. If I
live long enough all the components of my heart will be
dog, and I will become as generous and loving as they are. Could you ever abandon your child?

Then why him?

Picture 023

Κάϑε φοϱά που xάνω έναν σϰύλο, παίϱνει μαzί του ένα
ϰομμάτι της ϰαϱδιάς μου ϰαι ϰάϑε ϰαινούϱɣιος σϰύλος που
έϱxεται στη zωή μου μού xαϱίzει ένα ϰομμάτι της διϰής του
ϰαϱδιάς. Έτσι που- αν zήσω αϱϰετά- ολόϰληϱη η ϰαϱδιά
μου ϑα αποτελείται από ϰομμάτια σϰυλίσιας ϰαϱδιάς
ϰαι τότε ίσως τα ϰαταφέϱω να ɣίνω τόσο ɣενναιόδωϱη ϰαι στοϱɣιϰή όσο είναι αυτοί.

Θα μποϱούσες ποτέ να εɣϰαταλείψεις το παιδί σου;

Τότε, αυτόν, ɣιατί;

[* ϰαι ɣια όλους αυτούς που δεν μπόϱεσα να σώσω ]

Leave a Reply

